miercuri, 7 aprilie 2010

STÁNDARD

Dexonlinepunctro spune: STÁNDARD, standarde, s.n. 1. Normă sau ansamblu de norme care reglementează calitatea, caracteristicile, forma etc. unui produs; document în care sunt consemnate aceste norme. ♦ (Concr.) Produs realizat pe baza unui standard (1). ♦ Fig. (Adjectival) Lipsit de originalitate, făcut după un șablon; comun. 2. (În sintagma) Standard de viață = grad de dezvoltare a condițiilor de viață caracteristice unei persoane sau unei colectivități; nivel de trai. – Din fr., engl. standard.

Eu spun că datorită figurii adjectivale am fost inspirată(chiar originală),dar gândindu-mă de două ori,probabil,o cantitate de 80% ar fi făcut acelaşi lucru,deci orignalitatea îmi dispare.

M-am gândit că blogul are nevoie de o reîmprospătare deci aici sunt,după două nopţi în care nu am fost,de asemenea tot astea două nopţi mi-au stimulat imaginaţia creativă.
Vis-a-vis de standard/e şi de ce am început cu asta.Consider că Elena are dreptate,fiecare om are anumite standarde şi le respectă până la un punct unde se rupe firul.
Mă plictisesc şi de asta am început.
+ blog cu personalitate(not)

Un comentariu:

Unknown spunea...

Esti tare,pt ca imi dai dreptate>:D<
So,banuiesc..ca te-ai gandit profund la ce ti-am spus azi dimineata:D.