luni, 16 noiembrie 2009

Chemistry?

Mă văd pe drumul acela roşu-cafeniu sub norii gri.Simt ideile vagi care îmi ocolesc cercul imaginar format în jurul meu.Mii de voci se aud în timp ce mintea mea e înconjurată de evenimente speciale.Vârful degetelor umede se ating formând o gestică inutilă şi haotică.Râzi şi imiţi formele încruntate şi pline de îndoieli ale feţei mele.Spun că mă gândesc la ce spun UNII apropiaţi,şi..tu la fel.Cred că ALŢII dau dovadă de un cretinism şi o naivitate voită.Le recomand o cură cu gaz şi nişte beţe de chibrit aprinse,categoric.


PS:Ştiu,când o să citeşti o să vezi postarea asta ca o oglindă.
PS2:Mai salută,uă!Sau te doare gura?

Un comentariu:

Unknown spunea...

Da,e adevarat.Chiar imi era dor de tine si azi mi`a placut ca am fost doar noi doua si am putut vorbi deschis si liber.Nu conteaza unde`am fost,nu conteaza aBsentele,nu conteaza banii,conteaza timpul care se scurge usor printre vorbele noastre atunci cand suntem togheter.
Stiu putin engleza,stiu.Si tu stii,dar mai multa.
P.S."-Lavinia,te iubesc!;;) Ma crezi?"
P.S.2.Ceaiul tau a fost mai bun.